In de blogs van Goed Georganiseerd doe je inspiratie op om je leven overzichtelijker te maken, meer grip op je tijd te krijgen en een betere balans tussen werk en privé te realiseren.

Het lijkt hopeloos, wat je ook doet, je kunt je niet aan je planning houden. Wat afdwalen je kan leren over persoonlijk leiderschap.

Je hebt even pauze en gaat Facebooken of even internetten. Maar wist je dat dát nou juist geen pauze is?
Lees hoe je je brein echt tot rust laat komen en waarom dat nodig is.

Een goede planning in elkaar leren steken, dat duurt soms een tijdje. Maar de aanhouder wint, zo ontdekten we in de aanloop naar ons jaarlijks kerstdiner.

Kennis is macht, maar wat wat heb je aan heel veel informatie als je die niet kunt terugvinden?
In deze blog tips om je archief op orde te houden. Slijp je kapmes maar vast, we gaan de jungle in!

Hoge werkdruk kan stimuleren maar ook verlammend werken. Juist als je probeert om de race tegen de klok te winnen merk je dat je echt uitgeput bent. Lees wat je dan moet doen.

Efficiënter werken is niet altijd slimmer. Lees hoe je ongelooflijk veel tijd kunt verspillen door te focussen op efficiency (en hoe je dat kunt voorkomen).



Zit je een presentatie of workshop te volgen, moet je er ook nog over tweeten!
Lees waarom je je aandacht beter maar vast kunt pinnen op 1 ding.
