Blog

In de blogs van Goed Georganiseerd doe je inspiratie op om je leven overzichtelijker te maken, meer grip op je tijd te krijgen en een betere balans tussen werk en privé te realiseren.

Efficiënter werken is niet altijd slimmer. Lees hoe je ongelooflijk veel tijd kunt verspillen door te focussen op efficiency (en hoe je dat kunt voorkomen).

Lees verder >>

Een takenlijst is net een tuin: als je niet van tijd tot tijd flink snoeit, verdwijnen de belangrijke zaken uit het oog. Lees hier hoe je het beter aanpakt.

Lees verder >>

Waarom zou je opruimen? Om iets sneller terug te vinden misschien? Ik ontdekte een reden die nog belangrijker is.

Lees verder >>

Grip op jezelf houden, is een van de lastigste dingen om te leren. Want juist als je gemotiveerd bent, ren je jezelf nog wel eens voorbij.
In deze blog daarom 3 tips om jezelf een halt toe te roepen als het nodig is. En zo een stuk fijner en productiever te werken.

Lees verder >>

Je maakt een planning maar je eraan houden: ho maar! En dat is niet voor niets.
Maar met deze oefening gaat het je lukken om bij je plan te blijven.

Lees verder >>
Zoals jij in het stemhokje nog staat te twijfelen wie jouw stem verdient, zo hebben heel veel mensen iedere dag weer moeite om te bepalen waar ze hun tijd nu aan zullen besteden. Welke spullen ze weg moeten doen of juist moeten bewaren. In deze blog een aantal tips die je zullen helpen om makkelijker…
Lees verder >>

Als je iets terug wilt vinden, dan moet je gewoon goed zoeken. Ook in je mailbox.
Een korte handleiding…

Lees verder >>

Uitstelgedrag kan heel veel verschillende vormen aannemen. Soms vermomt het zich wel heel erg slim!

Lees verder >>

Nederland kent ontelbaar veel verschillende banen en werkplekken, elk met hun eigen uitdagingen. Soms is het leuk om eens na te denken hoe andere mensen dat allemaal aanpakken. Zoals Koning Willem-Alexander. Zou hij ook tijd te kort komen?

Lees verder >>

Blogs per categorie: