Blog

In de blogs van Goed Georganiseerd doe je inspiratie op om je leven overzichtelijker te maken, meer grip op je tijd te krijgen en een betere balans tussen werk en privé te realiseren.

Google weet het al lang: motiveer je medewerkers om vooral genoeg pauze te nemen. Daar is goede reden voor.

Ook als je zzp-er bent, is dit een goed idee. In deze blog meer info en tips over de ideale pauze.

Lees verder >>

Waarom zou je opruimen? Om iets sneller terug te vinden misschien? Ik ontdekte een reden die nog belangrijker is.

Lees verder >>
Binnen een uur alles weten om slimmer te kunnen werken. Dat belooft het boek ‘Slimmer online werken in 60 minuten’ van Stephan ten Kate. En het klopt, het duurt ongeveer een uurtje om het boek van voor tot achter te lezen. Mits je niet aan de slag gaat met de vele tips die hij geeft…
Lees verder >>

Grip op jezelf houden, is een van de lastigste dingen om te leren. Want juist als je gemotiveerd bent, ren je jezelf nog wel eens voorbij.
In deze blog daarom 3 tips om jezelf een halt toe te roepen als het nodig is. En zo een stuk fijner en productiever te werken.

Lees verder >>

Hoe een simpel breinmechanisme je ooit evolutionair voordeel opleverde. Maar je nu ongelooflijk veel tijd kost.

Lees verder >>

Zelf je administratie doen als ondernemer kan je heel wat geld besparen. Met deze tips doe je dat snel en efficiënt.

Lees verder >>

Heb jij al kennis gemaakt met het handigste hulpje in Outlook? Hij heet de werkbalk Snelle Toegang en kan je flink wat klikjes of toetsaanslagen besparen. En zo stel je hem in.

Lees verder >>

Het is de keerzijde van een creatieve geest: je hoofd vol ideeën hebben. Natuurlijk geweldig, maar je kunt er ook vreselijk onrustig van worden.

Dit is hoe je zo’n vol hoofd aanpakt en je mooiste ideeën toch veiligstelt.

Lees verder >>

Efficiënter werken is niet altijd slimmer. Lees hoe je ongelooflijk veel tijd kunt verspillen door te focussen op efficiency (en hoe je dat kunt voorkomen).

Lees verder >>

Blogs per categorie: