In de blogs van Goed Georganiseerd doe je inspiratie op om je leven overzichtelijker te maken, meer grip op je tijd te krijgen en een betere balans tussen werk en privé te realiseren.

Schoonmaken is niet bepaald mijn hobby, laat mij maar ordenen en structureren. Maar áls ik het doe, word ik er wel heel blij van! Tijd voor een nieuwe aanpak?

Je neemt je voor om het anders te doen maar dat lijkt niet echt te lukken. Tot onze grote verbazing.
Maar is dat eigenlijk wel zo raar, dat we niet zo maar kunnen veranderen?

Nederland kent ontelbaar veel verschillende banen en werkplekken, elk met hun eigen uitdagingen. Soms is het leuk om eens na te denken hoe andere mensen dat allemaal aanpakken. Zoals Koning Willem-Alexander. Zou hij ook tijd te kort komen?

Als expert wordt het me vaak gevraagd: wat kun jij nou adviseren om de boel handiger te organiseren? In dit blog vind je daarom mijn favoriete tools, online en offline, digitaal en op papier.
Wist je dat je ook in Outlook agenda de geweldige zoekfunctie kunt gebruiken? Met de tips in deze blog heb je zo die afspraak teruggevonden waar je al een tijd naar op zoek was.

Ben jij geconcentreerd bezig? Of doe je 1.000 verschillende dingen tegelijk en maak je niets af?
Zo verbeter jij je persoonlijke effectiviteit en stop je de waan van de dag.

Met minder inspanning meer bereiken, dat wil iedereen toch?
Het kan ook, als je weet wat je moet doen en vooral wat je moet laten.

Als ondernemer heb je alle vrijheid en mag helemaal zelf beslissen wat je doet. Maar dat heeft wel een prijs.
Een opgeruimde werkplek helpt je om beter te functioneren en lekkerder te leven. Lees in dit artikel de 7 belangrijkste redenen waarom dat zo is.