Patrice

Goed Georganiseerd professional organizers werd in april 2007 opgericht door Patrice Gorissen (1971). 

Geboeid door de uitdagingen van de moderne maatschappij, helpt Patrice haar klanten deze het hoofd te bieden. Of het nu gaat om het opruimen van spullen, het ordenen van informatie of het beter omgaan met tijd, als professional organizer helpt ze haar klant de juiste keuzes te maken.

Tegenwoordig worden we overspoeld met spullen, activiteiten en informatie, het aanbod is nagenoeg onbeperkt. Het is goed om daar bewust mee om te springen en te beseffen dat niet alles moet. Dat betekent dat je keuzes moeten durven maken, zodat je een goede balans kunt vinden in het leven, thuis en in je werk. Niet makkelijk, maar wel noodzakelijk.

De Drive

Bovenstaande quote staat sinds de oprichting van Goed Georganiseerd in 2007 op de website en is nog steeds actueel wat Patrice betreft. In een tijd van steeds meer afleiding is het vreselijk lastig om je niet te laten leiden door de waan van de dag. Dat geldt voor iedereen maar nóg meer voor ondernemers, in welke bedrijfstak dan ook, en gedreven professionals.

“Balans is nodig, maar ook steeds lastiger te vinden. Zeker in een maatschappij waar de individualisering toeneemt en de overheid zich tegelijkertijd terugtrekt en meer verlangt van de burger. Waar we dus ook steeds minder tijd hebben om een rol te spelen voor de mensen om ons heen, een handje te helpen. Terwijl ik merk dat iedereen dat wel graag wil, de wereld een stukje beter maken. Het is een universeel verlangen, denk ik. Ook voor mij.”

Dat doet Patrice door haar klanten te helpen die balans te vinden, zodat zij op hun beurt weer hun bijdrage kunnen leveren. Of het nu gaat om de CEO van een start-up die een medicijn voor kanker ontwikkelt, een grafisch vormgever die creatieve presentaties maakt of de alleenstaande moeder die voor haar dochter zorgt, allemaal dragen ze op hun eigen manier een steentje bij.

Ervaring

Bij Maastricht University heeft Patrice ruime ervaring opgedaan met nagenoeg alle aspecten van bedrijfsvoering. Het was ook haar eerste kennismaking met de gedreven professionals die zo veel moeite hebben om hun eigen grenzen te erkennen. Als ondernemer herkende ze al snel dezelfde valkuilen en dat inspireerde haar tot het opzetten van een coaching- en trainingsprogramma speciaal voor ondernemers.

In de loop der jaren volgde ze diverse trainingen op het gebied van coaching en communicatie, waaronder in 2015 een aantal modules van de leergang Senior Professional Organizer bij de School voor Organizing. In de afgelopen 12 jaar heeft ze zich ontwikkeld tot een ervaren coach die haar klanten begeleidt naar een effectievere en vrijere manier van werken en leven.

Meer over de aanpak van Patrice lees je hier.

Schrijf je in voor het Emagazine

Als je extra tips, trucs en kortingen wilt krijgen, meld je dan nu aan!

[yikes-mailchimp form=”1″]