In de blogs van Goed Georganiseerd doe je inspiratie op om je leven overzichtelijker te maken, meer grip op je tijd te krijgen en een betere balans tussen werk en privé te realiseren.
Als expert wordt het me vaak gevraagd: wat kun jij nou adviseren om de boel handiger te organiseren? In dit blog vind je daarom mijn favoriete tools, online en offline, digitaal en op papier.
Een takenlijst is net een tuin: als je niet van tijd tot tijd flink snoeit, verdwijnen de belangrijke zaken uit het oog. Lees hier hoe je het beter aanpakt.
De beste manier om iets te vergeten, is het in het zicht te laten liggen. En dus is de beste manier om iets te onthouden… juist ja, opruimen!
Een blog met uitleg over een controversieel advies.
Heb jij al kennis gemaakt met het handigste hulpje in Outlook? Hij heet de werkbalk Snelle Toegang en kan je flink wat klikjes of toetsaanslagen besparen. En zo stel je hem in.
Kennis is macht, maar wat wat heb je aan heel veel informatie als je die niet kunt terugvinden?
In deze blog tips om je archief op orde te houden. Slijp je kapmes maar vast, we gaan de jungle in!
Blogs per categorie:
Meld je aan voor het Emagazine
Wil je niets missen, meteen de nieuwe blogs lezen en tips, trucs en kortingen ontvangen? Meld je dan aan.
[yikes-mailchimp form=”1″]