Stop jij je post terug in de brievenbus?
Een lege Inbox die je aanstaart vanaf het scherm. Voor sommige mensen is het een gruwel. Maar volgens mij is het gewoon een goed idee.
Je werkomgeving heeft een enorme invloed op je productiviteit. Zeker als er volop afleiding aanwezig is. Leer je werkplek efficiënter indelen, je mailbox opruimen en overzicht behouden in je takenlijst. Zo kun je efficiënter en slimmer werken.
Een lege Inbox die je aanstaart vanaf het scherm. Voor sommige mensen is het een gruwel. Maar volgens mij is het gewoon een goed idee.
Efficiënter werken is niet altijd slimmer. Lees hoe je ongelooflijk veel tijd kunt verspillen door te focussen op efficiency (en hoe je dat kunt voorkomen).
Als je iets terug wilt vinden, dan moet je gewoon goed zoeken. Ook in je mailbox.
Een korte handleiding…
Wist je dat je ook in Outlook agenda de geweldige zoekfunctie kunt gebruiken? Met de tips in deze blog heb je zo die afspraak teruggevonden waar je al een tijd naar op zoek was.
Maak van Outlook je eigen super snelle personal assistant met deze truc.
Heb jij al kennis gemaakt met het handigste hulpje in Outlook? Hij heet de werkbalk Snelle Toegang en kan je flink wat klikjes of toetsaanslagen besparen. En zo stel je hem in.
Kennis is macht, maar wat wat heb je aan heel veel informatie als je die niet kunt terugvinden?
In deze blog tips om je archief op orde te houden. Slijp je kapmes maar vast, we gaan de jungle in!
Je archief zó opruimen dat je alles ook weer kunt terugvinden. Een hele kunst!
Een opgeruimde werkplek helpt je om beter te functioneren en lekkerder te leven. Lees in dit artikel de 7 belangrijkste redenen waarom dat zo is.
Waar laat je al die ideeën, aantekeningen en interessante artikelen? Nou, die sla je gewoon op in je ‘externe geheugen’. En dat heet OneNote.