Mijn favoriete tools
Als expert wordt het me vaak gevraagd: wat kun jij nou adviseren om de boel handiger te organiseren? In dit blog vind je daarom mijn favoriete tools, online en offline, digitaal en op papier.
Je werkomgeving heeft een enorme invloed op je productiviteit. Zeker als er volop afleiding aanwezig is. Leer je werkplek efficiënter indelen, je mailbox opruimen en overzicht behouden in je takenlijst. Zo kun je efficiënter en slimmer werken.
Als expert wordt het me vaak gevraagd: wat kun jij nou adviseren om de boel handiger te organiseren? In dit blog vind je daarom mijn favoriete tools, online en offline, digitaal en op papier.
Voel je je een slaaf als je achter je computer op kantoor zit? Misschien ligt het aan je werkomgeving. Lees hoe je zelf de ideale werkplek creëert.
Het lijkt tegenstrijdig, maar wist je dat je productiever kunt worden als je wat meer luiert? Lees deze blog om te ontdekken hoe dat precies zit.
De beste manier om iets te vergeten, is het in het zicht te laten liggen. En dus is de beste manier om iets te onthouden… juist ja, opruimen!
Een blog met uitleg over een controversieel advies.
Het is de keerzijde van een creatieve geest: je hoofd vol ideeën hebben. Natuurlijk geweldig, maar je kunt er ook vreselijk onrustig van worden.
Dit is hoe je zo’n vol hoofd aanpakt en je mooiste ideeën toch veiligstelt.
Als ondernemer heb je alle vrijheid en mag helemaal zelf beslissen wat je doet. Maar dat heeft wel een prijs.
Snel, sneller, snelst: heerlijk! Maar oh wee als er even een kleine kink in de kabel komt en we moeten wachten.
Wat is er toch gebeurd met ons geduld?
Over wat echte (tijd)verspilling is en hoe je het kunt voorkomen.
Een takenlijst is net een tuin: als je niet van tijd tot tijd flink snoeit, verdwijnen de belangrijke zaken uit het oog. Lees hier hoe je het beter aanpakt.
Om al die to-do’s te onthouden gebruik je natuurlijk een takenlijst. Maar wat nou als nu juist die to-do-list voor stress zorgt?
Lees hoe een stukje geduld je verder helpt.