Je omgeving heeft een enorme invloed op je productiviteit. Zeker als er volop afleiding aanwezig is.
Deze blogs gaan over je werkplek efficiënter indelen, je mailbox opruimen en overzicht behouden in je takenlijst. Met hier en daar nog een tip om ook je huis op te ruimen. Lees hoe jij zelf kunt zorgen voor rust in je hoofd.
Wist je dat je ook in Outlook agenda de geweldige zoekfunctie kunt gebruiken? Met de tips in deze blog heb je zo die afspraak teruggevonden waar je al een tijd naar op zoek was.
Hoe hou je je huis en je hoofd opgeruimd? Bekijk de Pecha Kucha.
Waar laat je al die ideeën, aantekeningen en interessante artikelen? Nou, die sla je gewoon op in je ‘externe geheugen’. En dat heet OneNote.
Efficiënter werken is niet altijd slimmer. Lees hoe je ongelooflijk veel tijd kunt verspillen door te focussen op efficiency (en hoe je dat kunt voorkomen).
Een opgeruimde werkplek helpt je om beter te functioneren en lekkerder te leven. Lees in dit artikel de 7 belangrijkste redenen waarom dat zo is.
Je brein speelt je parten als je de schoenenkast wilt opruimen. Stiekem houden we allemaal een kasboekje bij.
Iedereen heeft ze: de wekelijks of maandelijks terugkerende afspraken voor het werkoverleg, vergadering zus en vergadering zo. Of privégebeurtenissen als de voetbaltraining van dochterlief en de talencursus voor jezelf. Als je gebruik maakt van een elektronische agenda, dan kun je nu die afspraken heel makkelijk in een keer vooruit plannen. Zodat je je niet meer…
Maak van Outlook je eigen super snelle personal assistant met deze truc.
Kennis is macht, maar wat wat heb je aan heel veel informatie als je die niet kunt terugvinden?
In deze blog tips om je archief op orde te houden. Slijp je kapmes maar vast, we gaan de jungle in!
Andere onderwerpen:
Meld je aan voor het Emagazine
Wil je niets missen, meteen de nieuwe blogs lezen en tips, trucs en kortingen ontvangen? Meld je dan aan.
[yikes-mailchimp form=”1″]